Известие

Collapse
No announcement yet.

След 3 години ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Точно така е изглеждала през 94г на конвейра в заводите Фиат

    Comment


    • #62
      само дет не са челосвани в завода
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #63
        Здравейте,
        след като стана ясно че няма да има тампони от полиуретан ,утре отивам в магзина на Т&Н-кар да видя какво ще намеря ,дано имат каквото трябва ,че ще купя всичко наведнъж ,(тампони за двигател , скорости ,по окачването там втулки разни и тампоните отгоре на амортесиорите и каквото се сетя друго.
        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
        Звукът може да бъде
        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от staiger Покажи съобщение
          Здравейте,
          след като стана ясно че няма да има тампони от полиуретан ,утре отивам в магзина на Т&Н-кар да видя какво ще намеря ,дано имат каквото трябва ,че ще купя всичко наведнъж ,(тампони за двигател , скорости ,по окачването там втулки разни и тампоните отгоре на амортесиорите и каквото се сетя друго.
          Аз съм с тампони и втулки от там и нямам проблеми, освен с горните на амортисьорите - лагерите им се местят и чукат. Затова преди да ги сложиш, на една преса ги пресовай още малко. Тези тампони са така от където и да ги вземеш - производителят е един и същ и вече ги е спрял от производство

          Comment


          • #65
            Бърза справка моля,
            дюзите на инжекциона издават ли някакъв звук и какво няподобява ,или ми се причуват някакви лоши звуци откъм двигателя .
            Благодаря))
            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
            Звукът може да бъде
            описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

            Comment


            • #66
              да, цъкат
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #67
                като часовник
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • #68
                  Колеги взех всички тампони(втулки) за окачването отпред 6 броя и за задното 8 броя+ преден тампон на двигателя(който трява да се смени пръв), горния тампон на двигателя и тампона на скоростите +горивен и въздушен филтъри=няма и 200 лв.Предстои да купя и горните тампони на амортисьорите,че май те си тропат+ нови кабели за свещите(скоро).Сега трябжа да намеря и едно филтър4е за клапана на газовата уредба 4е като я натисна маЙ не и стига газ ,че сигурно е задръстено и гасне и се превклюва на бензин ,а може и ключа за газ/бензин да е за смяна незнам ,ама ще се разбере скоро.
                  Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                  Звукът може да бъде
                  описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                  Comment


                  • #69
                    Скоростен лост -тапициран вече

                    Здравейте колеги,
                    вчера в студа нямаше какво да правя и си тапицирах скоростния лост подарен ми от КРИС за Алфата ,ако успея да кача снимки ще го видите. .
                    Attached Files
                    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                    Звукът може да бъде
                    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                    Comment


                    • #70
                      Е ся,как ще включваш скоростите,като не знаеш коя къде е
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #71
                        ще си ги напиша на лепещо листче на таблото
                        Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                        Звукът може да бъде
                        описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                        Comment


                        • #72
                          Скоро може и поръчки да получиш!
                          За липсата на мощност,освен филтърчето на газовата,си провери реглажа.А може и да е от филтъра на сондата.За превключването си виж,както ключето,така газаджийското реле.То също прави тая простотия.Отвори и ключа и провери спойките и обърни внимание,ако си с три светодиода,да не се допират крачетата им.Aз бях с такъв ключ и след като го изхвърлих се родих!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #73
                            mordohy,
                            благодаря за информацията ,ще се проверят тези неща ,а за ключето газ/бензин май направо ще го сменя с обикновено ,а не автоматично преключване,също и релето най-добре ново незнам какво му е ЕГН-то, несмея много да барникам сам по газовата, но има все пак хора за това ,относно новия облик на лоста вчера установих че не ми харесва много и ще има втори дубъл ))))))))
                            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                            Звукът може да бъде
                            описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                            Comment


                            • #74
                              В ляво от волана имаш едно свободно копче от халогените.Аз съм вързал за него едно реле,което командва всичко останало.Така и сигнал за оборотите не ти е нужен,както и половината простотии.Откакто я направих така газовата се родих!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #75
                                ами в такъв случай колега навит ли си да ти отворя работа като имаш свободно време някои ден след празниците да го направим това нещо .или поне да ми разясниш газовата уредба е с изпарител на "Tomasetto Achille " ако има значение де, ама сега нямам данни кой модел точно е,трябва да видя .
                                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                                Звукът може да бъде
                                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                                Comment

                                Working...
                                X